Ses Covetes esbucament
Cinc informes avalen que els enderrocs dels apartaments quedin a les Covetes
Palma01/03/13 0:00
Cinc informes diferents avalen que els enderrocs de la demolició de les Covetes quedin als terrenys. Així consta en la documentació entregada per l'Ajuntament de Campos a la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.
També a Illes Balears
- Iniciativa perquè els restaurants amb estrella Michelin incorporin el català: A les Balears, només 2 dels 15 tenen el web en la llengua pròpia
- Avícola Ballester, Marga Prohens i Rafa Nadal, premis Ciment del GOB
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Cassolada i crits de «volem el català» i «fora Prohens» a Formentera
- L'Assemblea de Docents llança un manifest contra les mesures pactades pel PP i l'extrema dreta
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Nomes l'admiistració es passa pel forro totes les normatives que ella imposa al ciutadà, a quins collons, prova tu home del carrer amb mil informes faborables deixar els residus on et convingui, et crusificarant al mig de sa plaça, poques vergonyes!!!!!!!
Com poden permetre que s'enterrin enderrocs a la costa? Estam governats per una colla d'ineptes.
i que diuen els de MAC Insular que tenien una bona tallada a cobrar per tantes tones de runes i ara no podran cobrar ni un euro per aquests enderrocs. els mateixos que han protegit el fabulos negoci de MAC Insular, obligant a tothom a pagar enormes quantitats per tractar els enderrocs, son els que ara permeten saltarse la norma que fins ara era obligatòria.
Es poden aprofitar els enderrocs per fer la tomba política del batle.
Només falta l'informe den Peixet sènior..... Quina rojera.
I.... no hi ha cap informe "independent"???? si ens hem de fiar, ara, dels informes fets per les institucions culpables d'aquest desgavell urbanístic anam ben arreglats!!!!