El Parlament fa anys que retirà la placa en honor dels ducs
L’any 1998 la penjà i el 2005 la despenjà per posar-ne una dels prínceps. Se li havia de cercar una nova ubicació, però quedà oblidada al magatzem
Palma20/02/13 0:00
Sense voler-ho, el Parlament s'avançà fa anys a les decisions que prenen les institucions per intentar esborrar el rastre del duc de Palma, Iñaki Urdangarin. Molt abans que Cort eliminàs el nom de ‘Ducs de Palma' de la Rambla i que el Govern es plantejàs retirar-li la Medalla d'Or de la Comunitat, el Parlament ja retirà una placa en honor dels ducs que havia penjat l'any 1998, quan visitaren la institució. Des de fa anys la té en un magatzem.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Al "vertíbul"... lloc ideal! ;) I també trob que la dels prínceps la poden començar a dur al magatzem per cercar-li "altra ubicació".
O sia, tot es va arreglar a la mallorquina: ara llevam la placa i llavors ja ho veurem, ja ho veurem...
I perqué no la porten a Deixalles, tal voltra allà li donin el poc profit que se li pot donar....