Operació Gürtel
«La fiscalització dels partits és millorable»
En aquests termes s'expressa a Palma el president del Tribunal de Comptes, Ramón Álvarez de Miranda, qui tanmateix ha eludit referir-se expressament al cas Bárcenas
El cap del Tribunal de Comptes demana una legalitat més estricta i majors recursos que permetin enfortir la pressió investigadora. | E.V.
Palma05/02/13 0:00
El president del Tribunal de Comptes, Ramón Álvarez de Miranda, ha qualificat avui a Palma de «millorable» el control que s'exerceix sobre els comptes dels partits polítics, una fiscalització que arriba a acumular a l'actualitat un retard de quatre anys. En qualsevol cas, Álvarez de Miranda ha eludit opinar expressament sobre el cas Bárcenas, del qual avui torna a haver-hi novetats.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.