Cas Nóos
«La Rambla no hauria d'haver estat mai dels Ducs de Palma»
Palma30/01/13 0:00
El portaveu parlamentari del PSM-IV-ExM i Més per Menorca, Biel Barceló, ha considerat aquest dimecres que la Rambla de Palma no hauria d'haver rebut "mai" el nom dels Ducs de Palma.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aixì Biel, que tu també tens un poc de culpa del nom de la Rambla. Idò el que hauries de fer es arrepentir-te i reconèixer que te vares equivocar.
Quins collons. Ell era regidor del PSM a Cort l'any 98 i ES VA ABSTINDRE JUNT AMB EL PSOE! La seva única divergència amb el PP va ser que el PSM oferia el Passeig Uruguai com a "Passeig dels Ducs de Palma de Mallorca". OPORTUNISME I HIPOCRESIA!