algo de nubes
  • Màx: 25°
  • Mín: 20°
25°

Una jutgessa de Palma ordena la crida i cerca de Ruiz-Mateos

L'empresari diu que la Justícia fa el ridícul i que no té por a estar entre reixes

24818
L'empresari ha deixat plantada la jutgessa en dues ocasions, al·legant problemes físics. | PERE BOTA

José María Ruiz-Mateos ha reaccionat a la decisió judicial dictada en contra seva aquest matí assegurant que la magistrada està fent el "ridícul" i ha reconegut que no té por a estar "entre reixes" perquè ja "res no l'espanta".

Ruiz-Mateos, que ha rebut els mitjans de comunicació al despatx de la seva casa de la luxosa urbanització de Somosaguas, als afores de Madrid, ha lamentat que se'l consideri un "perill per a la societat" i ha criticat que la Justícia no vulgui descobrir "la veritat".

Vestit amb un vestit beix, corbata vermella i sabates esportives, l'empresari ha explicat que no va acudir al jutjat per una lesió que sofreix a un peu i que està disposat a comparèixer davant la jutgessa quan així li ho requereixi, encara que no creu això serveixi per a res.

"Hi aniré però no servirà per a res, sembla que es tracta d'un assassinat i jo ja estic cansat", ha dit.

Crida i cerca

Una jutgessa de Palma ha ordenat la crida i cerca de l'empresari andalús per no comparèixer divendres passat en el seu jutjat, al·legant una fractura a un dit del peu, per a declarar com imputat en una suposada estafa en la venda d'un hotel.

Segons la interlocutòria apareguda avui, la jutgessa reclama a més la seva posada a disposició judicial el pròxim dia 23 d'agost a les 12 del matí.

La jutgessa ha oficiat la cerca i detenció de Ruiz-Mateos a la Direcció general de la Seguretat de l'Estat, Guàrdia Civil i Policia Nacional.

La magistrada ha demanat la detenció després que el forense hagi certificat que la «patologia soferta pel pacient és de caràcter lleu» i que «no existeix cap element des del punt de vista mèdic-legal que determini la impossibilitat de Ruiz-Mateos» de comparèixer davant la jutge.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per xoric, fa mes de 11 anys

Si fou catalanoparlant, seria a la presó fa 25 anys

Valoració:4menosmas
Per jrbs, fa mes de 11 anys

Quin culebron!! El que far poder pagar advocats, i topar amb una jutgessa feble i entebenada.

Valoració:-5menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente