El trànsit aeri baixarà a les Balears un 8% aquest estiu
Aquestes són les previsions que maneja la Direcció General de Navegació Aèria d’AENA. Malgrat el descens, assenyalen que no implica una reducció de passatgers, ja que pot haver-hi avions plens
Palma16/06/12 0:00
El trànsit aeri davallarà els mesos d'estiu un 8% a les Balears respecte del mateix període de l'any passat. Així ho assegurà ahir a Palma el director general de Navegació Aèria d'AENA, Ignacio González, qui explicà que aquest descens "no significa" una baixada del nombre de passatgers. "Les companyies optimitzen recursos i pot passar que els avions siguin més grans i que volin amb plena ocupació", indicà.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quan els padrins i els repadrins emigraven, era lògic: hi havia fam, figues i poca cosa més, aquí. Però ara hi ha una altra situació de la qual no tenim els beneficis perquè se'n duen els guanys a fora. No tendríem per què emigrar. Però per això hem de deixar de donar els beneficis a l'Espanya centralista.
Aeroport de Palma: Un gran negoci per Extremadura.
Això s'enfonsa... haurem d'emigrar com els nostres repadrins i padrins ho van fer fa 100 anys.
El trànsit podria ser de una sola direcció. Que se´n tornàs tota aquesta colla de polítics forasters altra volta als sesus origens. Que hi quedaríem d´amples!