càrrecs i activitats
Presidència insisteix a apujar el sou al seu personal de confiança
El Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears va suspendre la pujada de sous d’un 25% i ara l’Executiu de José Ramón Bauzá hi ha presentat un recurs
Bauzá, explicant el Pla d’equilibri la setmana passada al Parlament. | T. AYUGA
Palma15/05/12 0:00
El Govern de les Illes Balears insisteix a apujar el sou al seu personal de confiança de Presidència. L'Executiu ha presentat un recurs contra la interlocutòria del Tribunal de Justícia de les Illes Balears (TSJIB) de 22 de març de 2012 en la qual se suspenia la pujada salarial, de prop del 25%, per part del personal de l'entorn més pròxim a José Ramón Bauzá. La UGT va presentar l'estiu passat una demanda contra l'increment selectiu de sou que va realitzar el Govern del Partit Popular a un grup de persones.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
29 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Esper que tot això els passi factura. Només que l'hagin de pagar, sense interessos, ja em deixaria ben satisfeta. I sembla que cada vegada hi ha més gent que obri els ulls i veu la cara amagada de tota aquesta colla d'aprofitats impresentables.
...LLADRES!!!!!
I quan redueixen personal a la funció publica també els pugen el sou, som un barrut president botó.
Jo si fos ell, tendria por de sortir al carrer. a cada cap de cantó li sortirà algú que l'escridessarà i amb raó. És clar, jo estaria empegueït, però ell no. Deu ser perquè no té vergonya.
Es pensen que amb una majoria poden pixar el poble. La cosa s'esta acabant... Tot te un límit. Bauzà, tremola, el poble NO perdona!
no teniu ànima, pobre bauzá, no vos fà pena, rei meeeuuuu
A mi se'm cauria la cara de vergonya. Com es pot defensar l'apujada dels seus sous i reduir-ne els dels funcionaris? Què es pensen, que la seva feina és millor?, més important? Quan s'adonin que no són tan importants com es pensen es duran un gran disgust. Part del Poble ja no sent respecte pels polítics, no els ho poseu més fàcil.
Sugeresc que aquesta iregularitat es presenti davant el consell europeu. Això és un clar acte extorsionador d'aquests paràsits.
Vos puc dir que, en el meu poble, la gent, sobretot els qui els votaren (llevat dels seus fanàtics habituals), han perdut les rialles i bullen d'indignació. No havia vist mai els mallorquins tan alçurats. Com deia el clàssic, els déus enceguen aquells que volen perdre. I aquests, en el seu orgull de "las urnas han hablado", són orbs, cecs totals: no veuen que se'n van cap a l'abisme. El mal és que ens hi duen, amb ells.
Retallades en sanitad, en educació pujada d´impostos i tenen la barra d´apujar-se un 25% els sous ells i els seus amiguets?Però en quin pais vivim?com és que Balears aguanta això? feu-los fora.