Cas Nóos
Urdangarin trucà a un imputat tres dies abans de declarar
L’empresari valencià Miguel Zorío va confessar ahir que el duc de Palma l’havia cridat per comentar la seva situació i el ressò mediàtic. També va implicar el gendre del rei en la gestió de l’Institut Nóos fins a l’any 2008
José Manuel Aguilar, l'exdirector de la Ciutat de les Arts i de les Ciències de València, als jutjats | Foto: Ferran Aguiló - M. À. C.
Palma07/03/12 0:00
Iñaki Urdangarin va telefonar a un altre imputat en el cas Nóos tres dies abans d'anar a declarar davant del jutge José Castro, el 25 de febrer. Ho va confessar ahir a Castro qui va rebre la cridada, l'empresari valencià Miguel Zorío. Segons fonts que van tenir accés a la declaració, Zorío va dir que havien comentat la seva situació -tots dos estan imputats en la mateixa causa- i el pes de la pressió mediàtica.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A mi també em fa l'efecte que s'estan comprant silencis, i no precisament amb doblers privats. Tot plegat és fastigós.
no m'estranyaria gens que la casa reial estàs ara emprant doblers (que ademés son doblers del poble), per comprar silencis dels imputats, i d'aquesta manera que es mengin ells el "marron" per evitar escandols relacionats amb la casa reial, d'aquesta manera inculparan a 3 o 4 persones de l'institut noos, els comdemnaran a 2 o 3 anys de presó (però no precisament presó de dur una bolla als peus), i quant surtin de la presó tendran 4 o 5 milions d'euros cada un esperant-los com a agraïment al seu silenci. No tants sols no em crec que Iñaki Urdangarin no en sabes res dels moviments que es feien a Noos, sinó que segur que ell dirigia tots aquests moviments, i com que la Casa Reial no pot patir cap escandol que la relacioni amb res a nivell de corrupció, d'aquí aquests silencis que deuen segur estar comprant aquest dies, evidentment amb doblers del poble.
Telefonada intimidatòria. No fa falta dir res...simplement telefonar-li per acollonir-lo...ma que cosa diche!!