Cas Nóos
El misser de Matas creu que “no era el moment” d'imputar-lo per Nóos
Diu que el jutge Castro podia haver comunicat aquesta citació un altre dia des que el passat 29 de desembre va aixecar el secret de sumari, i no precisament avui, quan ha de declarar com a acusat davant un tribunal
Alberca ha criticat el fet que s'hagi assabentat a través de la premsa de l'esmentada citació | Foto: Ferran Aguiló - T. Ayuga.
Palma10/01/12 0:00
Antonio Alberca, misser de l'expresident balear Jaume Matas, ha afirmat que avui "no era el moment més oportú" per citar l'expresident com a imputat en la peça del cas Palma Arena sobre l'Institut Nóos, ja que aquesta citació pot influir en la seva declaració d'avui en el judici que se celebra contra ell.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Me mor de riure. Ningú no troba que sigui bo el moment de retre comptes. Els lladres només troben bo el moment de robar. Anau si no, a la presó i que us expliquin si era bo o no el moment de detenir-los.