El PP exigirà al nou Govern central que pagui el conveni ferroviari
La diputada popular Margalida Cabrer també ha avançat que els populars demanaran que es paralitzin les prospeccions i perforacions petrolíferes entre Eivissa i Dénia
PAlma15/11/11 0:00
El PP exigirà al pròxim Govern d'Espanya que compleixi amb el conveni ferroviari signat el 2009 pels executius central i autonòmic per valor de 443 milions d'euros i dels quals tan sols se n'han transferit 57, i també li demanarà la paralització de les prospeccions a la mar entre Eivissa i Dénia. "Sens dubte que sí, ho farem amb plena consciència, ha respost la diputada popular Margalida Cabrer quan ha estat preguntada en roda de premsa si ambdós assumptes seran exigits a l'Executiu que sortirà de les urnes diumenge vinent i que amb tota probabilitat serà del PP segons conclouen totes les enquestes.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
BEN GESTIONAT SERÁ RENTABLE SI SE IMPLICA Y PROMOCIONA CAP ES TURISME.
Jm, Beleta o qui siguis, a mi me mou l'interès general de tota la Comarca de la que en som partícep. No som cap constructor. Ara bé, el grupuscle contrari, que vos amagau en un pseudo-anonimat, hauríeu de diur d'una vegada quin són els vostres interessos ocults: els immobiliaris, els dels transportistes, els indignats expropiats? Perquè no vos avala ni l'interès mediambiental, ni els estudis de viabilitat econòmica seriosos, ni els d'usuaris, ni res més que la rencúnia i l'auto-odi. I si tanta raó i suport teniu feis una manifestació o una MARXA. Nosaltres ja en dium 8 i no ens aturarem!i Deixau de robar pancartes i mostrau les cares!
pep, quin interès personal tes darrera la construcció del tren de llevant? és indignant aquest tren.
És ben hora!!! però que diguin que és per una moció que ha fet el PSOE (que també li val!!!!)