El PSIB anima els illencs a “lluitar” pels drets que “alguns volen convertir en privilegis”
El candidat al Congrés, Pablo Martín, assegura que aprovaran una nova llei de Règim Especial per a Balears, que inclourà exempcions fiscals com les de les Canàries, per compensar la insularitat
Martín proposa un nou règim especial per a les Illes en el seu programa | Foto: Ferran Aguiló - M.À.C.
Palma01/11/11 0:00
El PSIB ha animat els balears a "lluitar pels seus drets" ja que en aquesta comunitat és "més cert que mai" que "n'hi ha alguns que volen convertir en privilegi l'Estat del Benestar".
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vist el PP que ve, millor el PSIB, que per molt que diguin ha resultat ser molt més de fiar que aquests Bauzas que tenim ara.
No els creu ningú.
Sí, sí, sí. El PSIB s'hagués pogut animar a votar a favor del deure de conèixer el català, i així ara parlar-lo seria un dret que es podria exercir. Com pot ser mai un dret a parlar una llengua que els altres no cal que la coneguin?
Lo primer que ha de fer un cap de llista d´un partit d´esquerres es apredre a expresarse amb correcció en la llengua del poble que fa comptes representar. Igualment que un portaveu oficial. El PPPSoe ja ens te acostumats a aquestes faltes de respecte.