Delgado aposta pel canvi d'ús dels hotels per a la reconversió turística
El conseller de Turisme i Esports del Govern balear ha explicat les línies mestres del seu departament per a aquesta legislatura
El conseller de Turisme i Esports del Govern balear, Carlos Delgado, ha assenyalat el canvi d'ús dels hotels com a l'"única possibilitat" per a la reconversió turística de les Balears que, segons el seu parer, s'ha de produir de la mà de la inversió privada perquè l'Administració pública no té capacitat per realitzar més despesa.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una delegació del Rasputin a carrec seu estaria be...