retalls a sanitat
Un sindicat mèdic defensa les retallades en sanitat
El portaveu de Simebal, Miguel Lázaro, confia en les mesures del Govern incloses dins el Pla de sanejament, perquè “cal fer sostenible” el model actual
Imatge del quiròfan de cirurgia ambulatòria de l'hospital de Son Espases. | T. AYUGA
Palma 05/08/11 0:00
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El que posa ací es fals. Simebal també dona suport a les manifestacions i està en contra de les retallades. Només heu d'entrar a la seva pàgina web.
Ara ja sabem qui serà la "becària" del Sr. Bauzá.
Aquest és un exemple dels interessos ocults als que han servit i segueixen servint alguns grups corporativistes i personatges estranys. Una mesura aixi proposada per l'anterior govern i aquesta mateixa gent treu els tancs al carrer