Les agències amenacen de deixar de pagar els trasllats dels malalts
La patronal Aviba denuncià que el deute del Govern amb el sector és superior a 3 milions d'euros, dels quals 1,2 són de Salut
Sylvia Riera és la presidenta de l'Associació d'agències de viatges de Balears (Aviba)
Les agències de viatges de les Balears podrien deixar d'assumir el cost dels trasllats dels pacients de les Illes perquè "no cobren" de la Conselleria de Salut. Així ho anuncià ahir la presidenta de l'Associació d'agències de viatges de les Balears, Sylvia Riera, qui explicà que el deute del departament que dirigeix Vicenç Thomàs és d'1,2 milions d'euros i s'acumula des del passat mes de març.
Per això, algunes agències de viatge podrien cobrar els costos dels trasllats als pacients que s'han de desplaçar entre illes o a la Península per motius de salut, i que, posteriorment, "ells ho reclamin directament a la Conselleria", digué Riera. La presidenta d'Aviba explicà que quan les agències de viatges varen començar a reclamar el deute a Salut, "se'ls va prometre que podrien usar la fórmula del confirming, encara que després de les eleccions se'ls desautoritzà aquesta procediment i varen dir que només donarien un certificat de la Conselleria, el qual no s'accepta a cap banc".
Tanmateix, Salut no és l'unic departament que deu doblers a les agències ja que, en general, el deute "és d'uns 3 milions d'euros", dels quals, prop de dos corresponen als viatges dels esportistes, dels quals se'n fa càrrec l'àrea d'Esports.
També a Illes Balears
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Promotors de construccions encalcen propietaris de terrenys de Son Sardina i els ofereixen milions d'euros perquè venguin
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Na Leire Pajín sí que cobra: http://multimedia.e-noticies.cat/humor/els-sous-de-la-pajin-53766.html