Campanya electoral 22 maig 2011
El PSOE preu mobilitzar més de 10.000 persones pel tancament de la campanya
A banda dels mítings a la Part Forana, Palma acollirà la festa final amb els candidats al Govern, Consell de Mallorca i Cort
Palma19/05/11 0:00
Els socialistes preveuen mobilitzar demà més de 10.000 persones en els 21 mítings organitzats en diferents pobles de tot Mallorca amb motiu del tancament de la campanya electoral, segons informa avui el partit en un comunicat. A més de tots els actes celebrats durant els quinze dies campanya, els socialistes han preparat per a l'última jornada una sèrie de mítings, festes i encontres amb militants i simpatitzants per a, apunta la nota, "aconseguir consolidar el canvi que es mereix aquesta terra".
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quedi clar que el comentari anterior, fet per jo mateix es una clara crítica a cóm actuen els del psoe = rebentant col.loquis i malgastant panfletos diguent lo que varen fer els altres, i diguent mentires una damunt s'altre, sobretot amb lo de sa connectora = ni han arribat a cap acord amb els afectats ni son capaços de mostrar es video del dessastre que supossa sa connectora per sa fràgil illa de Mallorca. Aquests del psoe juguen brut per tal de guanyar es partit. Esper no li treguen parjeta vermella directa.
Sí, Jo vos contaré cóm se mobilitzen aquests: - Intentant rebentar col.loquis cóm el que varen fer a s'Indioteria els partits, per xerrar de sa connectora. - Possant a cada cotxe del parking del Parc Bit i de la UIB, una reproducció a color d'un billet de 2500 €, diguent en el reverso que aquest import es lo que ens varen robar els del PP. S'han gastat més del doble del presupost que han rebut. Aixó ho pagam nosaltres. Jo no em conformaré que perdin ses eleccions, lis demanaré que ens tornir tot lo que han malgastat. Estàn desesperats. Juguen brut. Així no els voto.