Francesc Antich proposa unir les conselleries de Medi Ambient i d'Agricultura
Per altre costat, el candidat a la reelecció ha assenyalat que desplegarà la Llei de Serveis Socials
Palma09/05/11 0:00
El candidat del PSIB-PSOE a la presidència del Govern, Francesc Antich, ha dit avui que si continua al capdavant de l'Executiu balear unirà Medi Ambient i Agricultura en un sola conselleria perquè considera que el sector agroalimentari és "estratègic". Antich s'ha compromès a impulsar els contractes agrícoles, a donar major reconeixement a la producció local i a les denominacions d'origen, així com a fomentar la professionalització i donar suport al cooperativisme al sector.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
També podrien unir Eduació i Política, seria fantàstic.
Desrprés del DESASTRE ne majuscules del sr Vicens!!! perquè no els feieu fora abans d'eleccions i no ara venir amb idees de geni! quina vergonya de polítics que tenim!
Idò, perquè no ho va fer quan va tenir l'oportunitat, enlloc d'enviar Agricultura a Presidència?