Son Espases
Aigua bullent inunda la zona d'Urgències de Son Espases
Una impressionant fuita en el sistema de calefacció negà part de l'hospital i obligà a traslladar-ne pacients
Una fuita d'aigua en una sala de calderes de Son Espases provocà dilluns a la nit una inundació de l'àrea d'Urgències amb aigua bullent. Concretament es trencà un peça d'una màquina calefactora, que alliberà així desenes de litres d'aigua. L'aigua negà la sala, al primer pis subterrani, i es filtrà per les juntes de dilatació. D'aquesta manera, començà a caure damunt un dels passadissos d'Urgències (que es troba al segon pis subterrani). La quantitat d'aigua caiguda fou tan important que arribà al pàrquing de cotxes, en forma de gruixudes goteres.
Aquesta inundació inutilitzà durant unes hores part de l'àrea d'Urgències (bàsicament un o dos passadissos). Tot i així, des de l'hospital aclariren que el servei d'Urgències continuà funcionant. Ara bé, diversos pacients i familiars hagueren de traslladar-se a altres sales no afectades per l'aigua.
Així mateix, algunes habitacions també resultaren afectades per l'arribada d'aigua. Fonts sindicals apuntaren, a més a més, que l'aigua brollava d'un calefactor i queia a una temperatura molt elevada, propera als 90 graus.
El gerent del centre, Luis Carretero, lamentà els incidents. "Demanam disculpes als pacients i usuaris afectats. Malauradament, aquests fets són freqüents en instal·lacions tan grans i complexes com aquest hospital".
Serà l'empresa constructora qui pagui els desperfectes causats per l'avaria. Tot i així, l'hospital no fa comptes sancionar la UTE d'empreses responsable per aquests successos.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.