UM segueix oferint una entesa a Jaume Font
Josep Melià ha afirmat que encara no ha assolit cap acord amb el representat de la Lliga Regionalista
Palma16/02/11 0:00
El president d'UM, Josep Melià, ha assenyalat que encara no han assolit cap acord amb el partit registrat per l'expopular Jaume Font, Lliga Regionalista Balear, mentre ha insistit que la seva formació política manté la seva posició de "sumar" i "col·laborar". Melià ha dit als passadissos del Parlament que Font està prenent "un període de reflexió" i que, quan el finalitzi, "prendrà les seves decisions". "Nosaltres només manifestam una posició de sumar i una voluntat de col·laborar i, si es considera pertinent, de trobar vies per poder fer algun projecte en comú", ha indicat el líder d'UM.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
gerret. Ni més ni manco, saps que es de fotut posar un partit nou en marxe si no a molts de dobbes per mix, o si ja no poren aficar sa ma dins es calaix de ses intitucions.
la banca no ha donat suport a la gent com el sr. font, la pasa donada sense xarxa i ha caigut en terra, s´ha esconyat com era de preveure
Jaume, Jauumeee, Jaumeeeeeeee per favooor pacta amb noltros, ajudamoos saaaalvans!!!!!!
No hi ha res a fer. Per algun motiu Font s'ha penedit de la passa donada i tot ha quedat en un voler i no poder. Què haurà provocat que Font no vulgui presentar-se a les properes eleccions?
Endavant UM.
Uuuuuuuffff, Pepet... Fa una setmana que fas el mateix cantet. Eufemismes, paraules buides i frases fetes. Que si ideologia i filosofia. Com deia n'Elvis, It's now or never. Si encara et queda una mica de decència, grandesa política i altura de mires... CAPITULA! Lleva UM d'enmig i deixa via lliure a la nova corrent que empeny fort. Si tu i alguns dels teus acol.lits (n'hi alguns que son obra morta) sou una micona intel.ligents encara podreu surferjar-la una estona. Pep Melià, UM està comdenada a mort. L'únic que podeu triar es com morir: O bé, amb dignitat i sentit de la responsabilitat, capitulant o bé a les urnes dia 22 de maig passat pel túrmix. La pilota es al terrat d'UM. En Font i en Ginard no frissen gens. Tenen tot el temps del món. Si no és ara será d'aquí un any, i no et cabi cap dubta que les despulles d'UM es pegaràn colçades per pujar-se al carro.