Un jutge ordena desallotjar cinc hotels de Mallorca per un deute de tres milions d'€
Una sentència dóna un termini de 15 dies als inquilins per consignar els doblers i es farà efectiva el 16 de desembre si abans no dipositen la quantitat que reclama la propietat
La titular del Jutjat de Primera Instància número 9 de Palma, Pilar Anguita, ha emès una ordre de desnonament de cinc hotels de Mallorca que es farà efectiva el 16 de desembre si, abans, els inquilins no dipositen almenys tres milions d'euros que els reclama la propietat. Els establiments afectats són Luna Park (l'Arenal), Comodoro (Palmanova), Sunna Park (Peguera), els apartaments Sunna Park (Peguera) i Tropical Pak (l'Arenal).
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.