Pressuposts 2011
Carles Manera defensa la pròrroga dels pressuposts
El conseller d'Economia adjectiva d'"incoherents" les peticions del Partit Popular envers els comptes autonòmics
El conseller d'Economia en una sessió parlamentària d'aquest curs | Foto: P. Bota.
Palma16/11/10 0:00
El conseller d'Economia i Hisenda, Carles Manera, ha defensat la pròrroga dels pressuposts autonòmics per a 2011 davant les "reclamacions incoherents" del PP, que han portat al Govern a "tensar" els comptes. En una compareixença en el ple del Parlament amb motiu d'una interpel·lació del PP, Manera ha recordat que la pròrroga dels comptes obeeix a la minoria parlamentària de l'Executiu, un escenari en el qual l'oposició ha duit el Govern a "tensar els comptes públics, amb reclamacions incoherents d'austeritat i, a més, de major compromís de despesa i de rebaixes fiscals."
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És patètic, aquest no- rector fracassat de la universitat, i ara ha de venir a predicar el que no creu. Que dimiteixi d'una vegada! I si n'Antich té dos dits de seny: que el cessi!
Defenses la vostra poca capacitat per arribar a acords amb la resta de partits. Si es pensa diferent que els sociolistos i el del Bloc ets un conservador, un fatxa, no tens responsabilitat, etc... Manera, creus de veres que la gent és tant tonta ?. Podries fer parella amb en Diéguez que es creu que els altres sóm beneits i ell viu. Posau-vos a fer feina, vagos.