Son Bordoi
Els tècnics aproven Son Bordoy amb condicions
L'àrea municipal d'Urbanisme dóna llum verda al projecte del Molinar. Demà vespre es votarà l'informe en el ple
Situació actual dels terrenys on el projecte d'urbanització de Son Bordoy preveu fer 750 habitatges | Foto: T. AYUGA
L'àrea d'Urbanisme de Cort enllestí ahir vespre l'informe vinculant sobre el projecte d'urbanització de Son Bordoy. I l'aprovà, encara que també hi demana algunes rectificacions. Demà es debatrà el document en una comissió informativa i dijous horabaixa es durà al ple. Si s'aprova, la tramitació de la Reserva Estratègica de Sòl (RES) de Son Bordoy, podrà continuar. En concret, la proposta d'acord que es votarà en el ple extraordinari de dijous diu que, tenint en compte les deficiències tècniques que s'han trobat en el projecte "i atenent que, o bé no afecten aspectes substancials, o bé resulten esmenables, es proposa que continuï la tramitació". Això sí, la proposta d'acord també explicita que tots aquests problemes que han detectat els tècnics municipals "hauran de quedar resolts de manera expressa en el document d'aprovació definitiva" del projecte de RES de Son Bordoy.
Entre les deficiències que han trobat els tècnics hi ha que "no es garanteix" la connexió de Son Bordoy amb el nou enllaç amb la rotonda de Son Parera i la falta de definició "dels diferents tipus i categoria d'habitatges protegits". També s'hi apunta que manca destinar més sòl a ús educatiu. Cal recordar que Cort ja emeté un informe vinculant que va fer que el Govern paralitzàs el projecte. En aquest nou document, a partir de les exigències de l'Ajuntament, s'ha retallat l'altura dels edificis i s'ha previst una zona verda central.
Dijous caldrà veure si l'equip de govern aconsegueix el suport d'UM, el PP s'hi oposa.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Pensionistes: Posau-vos ràpidament la mà a la cartera!
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Carbonero, Calvo, Grosske, Ramon depredadors
No va ser n'Antich qui va dir al seu discurs d'investidura que no es sacrificaria "ni un pam més de territori"? Poc li ha durat la memòria. Haguent milers d'habitatges buits o sense vendre, quina justificació té la destrossa d'uns dels darrers paisatges rurals de Palma? Vergonya, cavallers, vergonya!