Francesc Antich confia que el Parlament aprovi els pressuposts del 2011
El president admet que la pròrroga és una opció però l'objectiu és pactar perquè surtin endavant
Palma13/09/10 0:00
El president de les Balears, Francesc Antich, ha dit avui que confia que el Parlament, malgrat la minoria de PSIB-PSOE i Bloc, aprovi els pressuposts de la Comunitat Autònoma de 2011, el que s'aconseguirà amb "una mica de seny" en les negociacions que es duen a terme. L'Executiu necessitarà el suport de PP o UM i, per a això, Antich ha assegurat que "tots els esforços van en aquesta línia". En declaracions a IB3 Radio recollides per Efe, el mandatari autonòmic ha assenyalat que la pròrroga dels pressuposts de 2010 seria una opció "si no queda més remei", però l'objectiu és negociar i pactar perquè surtin endavant els de 2011.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.