El Govern retalla 250.000 euros en l'organització del Dia de Cases Regionals
La celebració tindrà lloc el proper dia 19 al parc de la Riera
Palma16/06/10 0:00
El Govern balear ha retallat en 250.000 euros les despeses d'organització del Dia de les Cases Regionals, que aquest any se celebrarà el pròxim dia 19 al parc de la Riera de Palma. Segons ha informat avui la Conselleria de Presidencia en un comunicat, l'acte de dissabte unificarà el Dia de les Cases Regionals i l'encontre d'aquestes associacions a Lluc que es venien celebrant cada any.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A mi, a Madrid, en Gallardón mai ha pegat un euro per res relacionat amb Mallorca. Aquest camí a Lluc, té res a veure amb la urbanització del Guix?
Però... 470.000 € per millorar l'accés al santuari de Lluc
Senyal que els en regalaven a balquena. Quin poc capet!