“Necessitam unes 50 famílies per acollir els infants saharians”
Enguany, la impossibilitat que viatgin amb un passaport col·lectiu fa que tot es retardi. De fet, aquesta norma ja existia, però no se n'havia exigit el compliment de manera estricta. Tanmateix, el ministre d'Afers Exteriors i de Cooperació, Miguel Àngel Moratinos, ha canviat de parer
Palma02/05/10 0:00
Queden poc més de dos mesos perquè Vacances en Pau torni a portar a Mallorca 153 infants d'entre 8 i 12 anys per passar el juliol i l'agost a l'Illa. Enguany, tot i que encara no hi ha la llista exacta dels nins que han de viatjar, la previsió dels responsables del projecte, l'Associació d'amics del poble sahrauí, és que necessiten "unes 50 famílies més per acollir els al·lots saharians que vindran aquest estiu", segons el coordinador del programa, Gustavo Ferrades.
També a Illes Balears
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
- Vetlla i funeral per Jaume Santandreu
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Oh!!!... per mi no et preocupis Cris, lo meu és sols això, una aportació per a tu impresentable. De tota manera, com cada any, vendran els infantonets del Polisari, així és que tranquil·la. Lo de dur-me uns dies a veure la situació... dona això ja sembla una deportació, no està be dir aquestes cosotes. Jo puc opinar, tu desqualificar-me i no passa res, però lo de dur-me no és correcte en una dona tan sensible com tu al sofriment dels polissarionets. Venga no t'enfadis reina, que no t'haguem de dur a posar-te un tranquilitzants jje.
Jai, la teva aportació em sembla simplement impresentable. t'haurien de dur uns dies a tocar la situació en la que viu sempre aquesta gent. oblidats de tothom. i no, aquest comentari no té res a veure amb postures progres o maniferes, que ja te veig venir
Necessitam que els saharauis deixin de plorar anualment i deixin de dur als seus infantons. Si volen l'independència que els acostumis de petits al que serà la realitat de la seva vida... o es que la realitat serà independència de Marroc i dependència dels "papaitos" adoptius del primer mon? Un poc de coherència seria molt desitjable. Acab dient que no em dona la gana tenir cap complex en la contemplació de la història Saharaui. Els seus cabdills donaren suport al general Franco fins al punt que consentiren que al seu territori se l'anomenàs "Sahara Español"... a que ve ara aquesta ànsia de fer-nos sentir culpables? Que ells ens demanin perdó, amb l'Aminatu al davant pels anys que ajudaren a que el dictador es mantengués en el poder i es deixin de pamplines. Vergonya Saharauis... Vergonya!!!!