IB3 no rescindirà el contracte amb Jacint Farrús, detingut avui
Fonts de l'ens públic de comunicació de les Balears mantindrà l'acord amb l'empresa SBT en no ser que la situació processal impedeixi el compliment dels serveis
Palma15/03/10 0:00
IB3 mantindrà el contracte amb l'empresari de la comunicació Jacint Farrús, detingut aquest matí per la Policia Nacional, en el marc de l'Operació Voltor, llevat que la seva situació processal assolís un "estadi insuportable", que arribàs a afectar el compliment de l'acord que va subscriure amb la Direcció de l'Ens perquè SBT s'encarregués dels serveis informatius de la ràdio i televisió públiques de les Balears.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ui ui ui...