El PP supera de 4 punts el PSOE, segons un sondeig d'UM
Un 82,45% dels enquestats considera que la imputació de diferents càrrecs polítics pot alterar el resultat de les pròximes eleccions. Un 68% sofreix les conseqüències de la crisi econòmica
Palma19/12/09 0:00
Un sondeig encarregat per Unió Mallorquina fet entre internautes majors de 18 anys i realitzat entre el 3 i el 4 de desembre dóna un avantatge de quatre punts al PP sobre el PSOE en intenció de vot. Per la seva banda, UM supera el llistó per poder entrar a les institucions i manté un 5,72% en intenció de vot. L'estudi es va dur a terme sobre una mostra d'individus inscrits en el Panel Sondea i Paneles Asociados. S'envià el qüestioanri a 1.062 persones i la mostra s'ha fet sobre 188 enquestes emplenades.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tot i que UM és part interessada i les enqüestes que es fan per encàrrec solen reflexar allò que vol qui les demana, no és cap bestiesa pensar que un partit corrupte pugui guanyar a un altre que està associat a un altre partit corrupte. El PP amb les seves malifetes (Palma Arena, Metro, Son espases i altres disbarats va donar feina), el PSOE en canvi no ha fet res del que havia promès: no tenim més tren, no tenim ´tramvia, i no tenim Metro que s'inundi perquè no han fet res de res.
Penós. Si anam d'enquestes, que la facin i sobretot la presentin amb seriositat, no amb una merda de nota de premsa que no aclareix res de res. Penós també que vos en faceu ressò.
A les pròximes eleccions -com sempre- qui decidirà si mana el PP o el PSOE, serà UM.