Matas i la Colònia
“Qui repara el mal que li han fet?”
El PP es mostra “satisfet” perquè s'aturi el cas Matas, però demana responsabilitats a la Justícia perquè l'expresident “ha patit la persecució més brutal” i l'opinió pública ja l'ha condemnat
Palma04/07/09 0:00
"Qui repara el mal que han fet a Jaume Matas i a la seva família?" i "qui li tornarà l'honor, li repararà els danys causats i li demanarà públicament disculpes?". Aquestes són les preguntes que es varen fer ahir el vicepresident del PP balear, Pere Rotger, i el secretari general, Guillem Estarellas, respectivament. Els populars, però, mostraren "satisfacció" perquè el fiscal general de l'Estat, Cándido Conde Pumpido, hagi aturat la investigació de l'expresident del Govern i del PP balear per un suposat enriquiment il·lícit.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Srs. Rotger i companyia, que s'aturi la investigació no és que el declarin innocent, no hem de confondre les coses. Indicis de moles malifetes pel govern anterior n'hi ha més que mosques, per tant, els que han de demanar perdó a la ciutadania i pagar pel que feren -encara que només sigui en vots- són vostès.
On s'apunten pèrque et facin aquest "mal" però et quedis amb les butxaques plenes?