Prevenir les drogues a través de la xarxa
Diguenslateva.cat vol afavorir que els joves dels instituts entrin en contacte amb els diferents recursos que hi ha a internet per evitar el consum d'aquestes substàncies
Els adolescents disposen d’un nou recurs a internet per plantejar els seus dubtes i consultes sobre el consum de drogues, sempre de manera anònima. La Conselleria d’Educació i Cultura ha impulsat la web diguenslateva.cat amb l’objectiu d’oferir als estudiants d’ESO i de Batxillerat tota la informació sobre les conseqüències d’aquesta pràctica. Es tracta d’una plana interactiva en la qual els joves podran expressar la seva opinió referent a les drogues i, a la vegada, rebre el consell de l’equip de metges i professionals que en gestiona els continguts. La pàgina analitza de manera innovadora les conseqüències del consum de tabac i d’alcohol, a més de posar un èmfasi especial en el tractament preventiu de l’addicció a altres substàncies com la cocaïna i les anomenades drogues de disseny.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Aquest divendres, Cassolada per Gaza
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.