Educació crea 2.500 places de 0 a 3 anys
La Conselleria destinarà 17,79 milions d'euros per ampliar l'oferta de la xarxa pública d'escoletes. Quaranta-vuit municipis de Balear es veuran beneficiats per la iniciativa
La Conselleria d’Educació i Cultura té previst crear 2.500 noves places d’escoleta de 0 a 3 anys i consolidar-ne 1.033 més que ja existeixen mitjançant l’acondicionament d’infraestructures. Aquesta iniciativa permetrà doblar l’oferta pública de places actuals, segons assegurà ahir el director general de Planificació i Centres, Miquel Martorell. El projecte tindrà un pressupost de 17,79 milions d’euros, 2,77 dels quals seran aportats pel Ministeri d’Educació, Política Social i Esports. Els 15 milions restants seran aportats per Educació, després que la Conselleria es decidís a incrementar la seva aportació dels 12 milions previstos en un principi als 15 milions que finalment aportarà. Aquesta modificació del pressupost permetrà satisfer una demanda que superà amb 500 places més les dues mil previstes inicialment.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.