Calvo liderarà el PSOE de Palma per convertir-lo en “primera força”
Amb un 96,5% dels vots, es converteix en la secretària general de la ressuscitada Agrupació Socialista de Palma. En un congrés tranquil, avisa que només la unitat interna que faltà en el passat els farà forts
Palma23/11/08 0:00
Els socialistes seguiren el guió al peu de la lletra i convertiren ahir la batlessa de Palma, Aina Calvo, en la nova secretària general de la ressuscitada Agrupació Socialista de Palma, una estructura que desaparegué l’any 2003 després d’una forta crisi interna. Calvo, que obtingué un 98,47% dels vots dels 85 compromissaris assistents al congrés, assumí el lideratge del partit amb el repte de convertir el PSOE en "la primera força política de Palma".
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.