Mor l'històric del PSOE Pep Alfonso
Dol a la classe política per la desaparició de l'actual president de l'Associació d'exdiputats. El funeral en record seu es farà dilluns vespre a Sant Francesc
La política balear perdé ahir un dels qui en fou protagonista en la dècada dels vuitanta i noranta. Josep Alfonso Villanueva, històric del Partit Socialista de Balears i exdiputat del Parlament, morí de matinada a 68 anys. La seva desaparició provocà una profunda commoció dins la classe política, sobretot en la família socialista. Nascut a Vigo el 8 de juliol de 1940, al llarg de la seva vida ocupà diversos càrrecs de responsabilitat tant a les institucions com al partit socialista, en què milità des de l’any 1977. Va ser diputat del Grup Socialista durant les tres primeres legislatures (1983-1995) al Parlament de les Illes Balears. Fou portaveu d’Hisenda del seu grup i arribà a ser portaveu del grup socialista durant una part de la tercera legislatura, en substitució de Francesc Obrador.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.