Biel Vicens carrega contra ZP
El conseller de Mobilitat considera “injustificable” l'actitud que manté el Govern espanyol sobre la cogestió aeroportuària i “decebedor” que el PSOEno doni suport a les iniciatives al Senat
Les expectatives generades per José Luis Rodríguez Zapatero i el mateix Francesc Antich sobre la participació dels aeroports de Balears en el model de cogestió s’han girat en contra seva. El conseller de Mobilitat, Biel Vicens (Bloc), manifestà ahir en el Parlament que l’actitud que manté el president espanyol i el seu govern entorn d’aquesta qüestió és "injustificable". Vicens considerà que no es pot acceptar que ni Zapatero ni la ministra de Foment, Magdalena Àlvarez, no facilitin cap tipus d’informació a l’Executiu balear després que aquest estiu es manifestàs un compromís perquè Balears participàs en la primera fase de la cogestió aeroportuària. "Avui no sabem quan tindran la seva proposta, ni quin model volen, ni quins aeroports hi participaran", digué sobre això el conseller.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.