Euskadi
Desactivada una bomba lapa al cotxe d'un Policia Nacional a Bilbao
Palma/Bilbao16/09/08 0:00
Artificiers del Cos Nacional de Policia han desactivat la bomba lapa que aquesta tarda ha estat localitzada al vehicle d'un policia resident en Bilbao, han informat EFE fonts de la lluita antiterrorista. La bomba ha estat detectada quan el policia ha arribat a la caserna del Cos Nacional de Policia a Basauri, després d'haver recorregut uns deu quilòmetres des de la seva residència al barri bilbaí de Zorroza.
L'artefacte ha estat localitzat en la revisió de seguretat en el punt de control d'entrada a la caserna, ubicada al costat de la presó provincial. Una vegada constatada l'existència de la bomba al cotxe, els artificiers del TEDAX han aconseguit desactivar la bomba lapa poc després de les set de la tarda.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.