Cas Turisme Jove
“Vaig veure Amengual destruir papers”
Gosálbez carrega el pes de la trama a Gálvez i destapa molts presumptes delictes. Qualifica com una “tradició” algunes irreglaritats i parla de “fabulacions” d'empresaris amb interessos polítics
Palma30/08/08 0:00
La declaració de l’excap de Serveis i Manteniment donà ahir per a molt. A banda de tot el que Gosálbez destapà sota secret de sumari, abans havia estat més de dues hores declarant en presència de tots els advocats. En aquest primer interrogatori negà la majoria d’imputacions, però com que el seu propòsit era sortir de la presó "cantà" moltes irregularitats "intuïdes". Després, tornà a presó.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si estava sota secret, com sabeu que ho va confessar tot?
Que els ho facin tornar tot; sinó, no hi ha justícia i estem totalment indefensos
LLADRES , LLADRES I LLADRES , AY GALVEZ , GOSALBEZ I AMENGUAL . AL TRULLO LOS TRES . LLADRES . NO HAT PERDON . DEVOLVED LO QUE ME HABEIS ROBADO LADRONES (UN CONTRIBUIENTE) ... LLADRES...LLADRES...LLADRES A SA PRESO I PER MOLTS D´ANYS.