Estaràs demana a Antich “que deixi de plorar”
La presidenta del PP critica la “inacció” i la “incapacitat” del Govern en el balanç del primer any de legislatura
Palma01/07/08 0:00
Un balanç negatiu. Com no podia ser d’altra manera, molt negatiu. La presidenta del PP balear i cap de l’oposició, Rosa Estaràs, valorà ahir el primer any d’aquesta legislatura amb dures crítiques al que considera "inacció" i "incapacitat" del Govern de Francesc Antich per dur a terme la seva gestió i, especialment, per afrontar les conseqüències de la crisi econòmica a Balears.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Dos raons per les quals el Govern no han pogut fer masses coses. 1. Es triga molt de temps en repassar els comptes que han deixat els PPeros i treure a la llum els escàndols. 2. Una vegada que ja tens els números clar te n'adones que no et que un duro per invertir. Senyora Estaràs, de vegades callar és de savis. Ja ho hauria d'haver après quan l'esplèndida Kaiser Cabrer va dir que el Metro es podia arreglar en un mes. No és que m'agradi tot el que està fent aquest Govern, per què és vera que en un parell de coses esta mig empardalat. Però em sembla que l'oposició hauria de triar una mica més les seves paraules.
Quina gràcia, aquesta "senyora". Després d'envoltar-se de viciosos que se'n duien els nostres diners, d'especuladors, de mentiders, d'obres tan pèssimes com la del parc de les estacions o el metro mateix, troba que ara fer les coses BÉ no li ha entrat per l'ull dret. Trob que s'ho hauria de fer mirar, perquè una cosa és governar, i l'altra és robar els doblers.