La plataforma MōMā insisteix en la seva proposta de millorar la xarxa de transport públic de Mallorca
La plataforma MōMā és una organització nascuda davant la «necessitat de transformar radicalment la mobilitat a l'illa de Mallorca». Es presenta com una plataforma de debat ciutadà amb la intenció d'incidir en els processos de presa de decisions sobre mobilitat. Arran de la victòria de la dreta a les eleccions autonòmiques, que vaticina un escenari de mobilitat radicalment diferent, l'organització ha insistit en les seves propostes.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Aquest divendres, Cassolada per Gaza
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.