MÉS per Binissalem denuncia que el batle contracta una assessora de comunicació que costa 9.000 euros cada mes
Víctor Martí, batle de municipi per Unió per Binissalem | Foto: GrupSerra/Arxiu
MÉS per Binissalem ha denunciat aquest dissabte la contractació per part del batle Víctor Martí (Unió per Binissalem) d'una assessora de comunicació que des del passat 13 de maig ha presentat un total de 44 factures que sumen un total de 9.000 €.
Segon el partit, aquesta assessora, «més que aconsellar comunicativament al Consistori desenvolupa tasques d'assessora del batle i d'Unió per Binissalem al justificar entre altres factures crítiques del batle cap als partits que formam l'oposició a la premsa. Entre les factures també hi trobem l'assessorament al batle quant aquest surt entrevistat per distints canals televisius».
Des de MÉS han criticat que l'Ajuntament de Binissalem hagi d'assumir «el cost d'una assessora comunicativa per fer campanya política al batle, amb uns costs totalment desproporcionats».
«En un moment com l'actual de crisi sanitària on l'Ajuntament hauria de controlar i prioritzar encara més en què ha de gastar els doblers públics, aquesta despesa amb l'assessora és una evidència més del mal gestor i administrador que és Martí quan aquest encara ha de justificar i sol·licitar el pagament de 370.000 € en extrajudicials de crèdit on hi ha factures de despesa corrent (arquitecte, Casal de Cultura, llum, telèfon, teleassistència, etc.) i encara estam pendents que presenti els pressuposts 2020», ha dit el partit.
Així, segons MÉS, «mentre el consistori es gasta aquest dineral en l'assessora, la comunicació per part del Consistori de les decisions adoptades durant l'Estat d'alarma deixa molt a desitjar, entre altres, encara no ha informat de quan preveu obrir els parcs infantils quan fa una setmana que aquests ja poden obrir».
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quin abús! Cap assessor se mereix cobrar nou mil euros mensuals, de fet no se mereixen treballar a cap administració ni tampoc fan cap falta. Però si és per un ajuntament d'un poble petit com és Binissalem, és un robatori a ma armada a tots els binissalamers.
Pobret! I si no ho sap fer ell, bé ho ha de donar a fer!