Anegats enceta el Festival de Bandes de Rock local 'Marrockxí'
Anegats ha protagonitzat el primer concert del Festival de Bandes de Rock local 'Marrockxí' com a grup convidat en una vetllada que també ha comptat amb les actuacions de Slow Savage, Stuffed Soup, Ratattack i Queen Marsa, segons ha informat l'Ajuntament de Marratxí.
El festival Marrockxí és un dels actes que inauguren les festes patronals de Marratxí, i el primer concert va tenir lloc en la nit d'aquest dissabte. Segons ha avançat el Consistori, durant les festes patronals també tendran lloc les actuacions dels grups Nuan i Mala herba.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.