Ciudadanos titlla de «vergonyós» l'estat dels aparcaments d'Inca
El coordinador de l'agrupació de Ciudadanos (Cs) a Inca, Bernat Vallori, ha titllat aquest dilluns de «vergonyós» l'estat dels aparcaments públics del municipi i ha criticat la «escassetat» dels mateixos.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Primer recordar que C's no te representació municipal. Segon dir que, ja que C's pareix que ho ignora, que s'aparcament de sa Plaça Mallorca es gratuit. Al centre del poble, que es practicament peatonal, hi ha s'aparcament des Mercat, de pagament. El solar del Carrer Vidal es particular, cedit temporalment. El solar de la Avg.d'Alcudia també, cedit a l'Ajuntament per fer funcions d'aparcament. Tenc entés que s'aparcament de s'Estació será cedit en breu per part del SFM, ara i desde fa molts d'anys està tancat. Finalment recordar que Inca no es tan gran, que la distancia desde les afores al centre a peu no es de més de 10 minuts. A Palma p.e. ningú es queixa hi les distancies son més grans anant a peu, aixó despres de d'haver deixat es cotxe a un aparcament i tot. Lo de C's no es més que populisme barat, com lo de s' educació i s'adroctrinament p.e. Per altre banda dir que m'alegre que Bernat Vallori hagi tornat a Inca. Record es seu pas per l'Ajuntament quan era del Psoe. Voltes que dona sa vida!!
Bernat Vallori, un ex del PSOE. Ja tenim la seu plena d’ous! Se mor per comandar...
Hi ha una cita per les xarxes, que diu que " debatre amb un de Ciudadanos, "és com jugar a escacs amb un colom. Toma les peces sense cap sentit, es defeca damunt el tabler, i es passeja orgullòs com si havés guanyat".