Calvià tanca la porta a dur als seus carrers espectacles ambulants que utilitzin animals en les seves actuacions. El ple del consistori calvianer aprovà una moció per declarar el municipi lliure de circs amb animals, a proposta de la regidora del PSOE Marta de Teba, i a instàncies de l'associació AnimaNaturalis.
Des d'aquesta organització destacaren que fins i tot els edils del PP calvianer donaren suport a la iniciativa, quan “normalment” aquest color polític pren “una posició menys clara enfront de la defensa dels animals”.
A més, des de la campanya Mallorca Sense Sang, que es proposa anar ampliant la cartera de municipis de l'illa que s'han declarat contraris a les corregudes de toros, el seu coordinador, Guillermo Amengual, reconeixia que “ens hagués agradat que Calvià es declaràs també municipi antitaurí, però estam contents i seguirem lluitant per aconseguir-ho.
Aquesta campanya ha acumulat fins al moment més de 70.000 firmes reclamant abolir la tauromàquia a Mallorca. L'últim municipi a rebutjar aquesta casta d'expressions ha estat Ariany aquest mateix mes de gener.
Abans ho feren Manacor, Deià, Sant Joan, Campanet, Santa Margalida, Lloseta, Porreres, Algaida, Capdepera, Santa María del Camí, Sencelles i Artà, afegint-se a Costixt que ho és des de 2006, Esporles i Puigpunyent (2009) i Consell (2011).