Recollida d'aliments a l'Hospital d'Inca
L’Hospital Comarcal d’Inca organitza un punt de recollida solidària d’aliments, situat davant el Servei d’Admissió (al vestíbul principal), on es poden dipositar productes alimentaris des del dilluns 9 fins al dimecres 11, de 9 a 20 hores. És la segona vegada que organitza aquesta iniciativa, sota el lema “Cap nen sense berenar a la nostra comarca”.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.