#16S: vaga indefinida a l'educació
Els pagesos posen els seus productes al servei de la vaga educativa
Palma26/09/13 0:00
Unió de Pagesos de Mallorca ha manifestat avui el seu suport a la vaga indefinida dels docents de les Illes i han ofert productes de la terra als vaguistes, a través de l'Assemblea de Docents de Balears.
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En Company estarà content !!! Que se'n vagin a Madriz jaaaaa
M'agradaria sebre si ses cooperatives agrícoles de Vila, Sant Antoni o Santa Eulària tendran un gest semblant
Som ciutadà, i ara record així com tractaren els mestres a tots els pobles de Mallorca on vaig estar destinat. Allò que feren per nosaltres a la menuda la gent dels pobles (presents, respecte, valoració, agraïment...) ara ho fan a la Cultura. Crec que puc dir sincerament que sembrarem la llavor!
Molt bén fet estimats pagesos. Som un poble unit i aquest triumf de la Docència, ens ferà també triunfar en totes les altres batalles que hem de guanyar. Estic orgullosa del meu poble i dels meus paisàns!
la llengua de la terra ?
Pobre Bauzá! S´ha acabat la impunitat!
El poble dona i donarà sempre suport als lluitadors antifeixistes !!