Sant Agustí de Felanitx, incidents i judici
El Coso gira l’esquena als polítics i fa festa
La comitiva d’autoritats la componien, exclusivament, persones del Partit Popular. José Ramón Bauzá delegà la representació del Govern en el vicepresident Aguiló
El batle, Biel Tauler, passà sota el pal·li. Darrere, cap baix, el vicepresident Aguiló. | ALEJANDRO SEPULVEDA
Felanitx29/08/12 0:00
La festa per davant els polítics. Amb aquesta idea, els felanitxers varen celebrar ahir una nova edició de Sant Agustí, i varen reeixir. Quan la comitiva d'autoritats va passar sota el pal·li, la gent d'El Coso els girà l'esquena. La resta del dia, bauxa, amb el caràcter irònic i burlesc de sempre. "Més Coso que mai i tan Coso com sempre", resumia un dels assistents.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- Alternativa Docent denuncia la falta de professorat i la pèrdua de poder adquisitiu dels docents d’un 20%
- Brams celebra els 20 anys del concert de comiat 'Sempre més'
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
38 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El pitjor que pot passar-li a un polític és que l'ignorin.
Molt bé. Per la gent altiva i prepotent, el pitjor insult és ignorar-los.
Molt bé. Per la gent altiva i prepotent, el pitjor insult és ignorar-los.
Molt bén fet, per això no podràn dir rès. Jo pensava el mateix per si venia Rajoy a Mallorca. Hi ha hagut telepatia.
El no apreci és una bona medicina. Els fa més mal aquest despreci girant-los l'esquena que els insults i les empentes.
Sabia que no hi aniria en Bauçà, com tampoc no anirà a Santa Margalida. Tampoc fa falta que hi enviï ningú en representació seva. No els necessitam. Que deixin les festes pel poble, ells són una altra cosa.
y sigo diciendo, cual es la noticia? si os habeis quedado amb un pam de nassos, al no poder reiros de casi ningun politico, ya que no han ido, se ha roto una tradicion? puede ser, a reirse de otro, gratis. a insultar, a otro, a tirarle cubatas a otro. y bien sabeis que es asi. por tanto cual es la noticia?
Hem aconseguit arruixar el fastigós Baussá de les festes del poble! Visca! Seguim dempeus mallorquins!
Aquest tal Bart olomé que escriu per aquest foro, no sap que no l'entenem per què escriu amb llèngua forastera?. Que escrigui a altres diaris forasters que té on triar. A mam ar.
Un bon exemple del que s'ha de fer amb tota aquesta guarda de polítics de dreta estantissa: Donar-los l'esquena si van allà on som i si pot ser no anar allà on son ells. Que es quedin tots solets amb els seus llepaculs incondicionals.