L'Ajuntament de Deià rebutja que el batle retorni els diners del dinar
Els fets van tenir lloc el 24 de juny i l'únic partit de l'oposició considera que el fet que passassin la factura al consistori és "immoral"
Deià, Mallorca04/11/11 0:00
El ple de l'Ajuntament de Deià ha rebutjat avui amb 4 vots en contra del PP i 1 a favor d'Agrupació DEIA una iniciativa d'aquesta formació perquè el batle i els regidors populars tornin 518 euros d'un menjar que van celebrar amb familiars i que van carregar a l'erari municipal.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si aquests edils volen atracar el contribuent, que almanco ho facin a la brava, amb un trabuc i per la serralada, que la tenen aprop. Talment en "Treufoc" i la seva quadrilla. No sé que han d'agrair als regidors si no fan res més que la seva obligatòria feina. I als seus parents que també mullaven? Hala home, a prendre el pèl a una altra banda!!!
No tienen ni siquiera la vergüenza de devolver 500 euros e intentar hacer las cosas bien .