Acord entre el Fangar i els Pro Camins Oberts
La plataforma i la propietat de la finca de Manacor firmen un conveni que permet passar per la Plana amb una petita modificació: el manteniment de la titularitat pública de tots els camins de l'ANEI i el caràcter privat de la via davant les cases
Manacor16/05/09 0:00
Finalment s'hi imposà el seny. El litigi entre la plataforma Pro Camins Públics i Oberts i la propietat del Fangar ha acabat amb la subscripció per part de les dues parts d'un acord històric que permetrà conjugar el dret de pas pel camí públic de la Plana i el caràcter privat de la via que passa per davant de les edificacions de la finca. La resta de vials de l'interior de l'ANEI (Àrea Natural d'Especial Interès) mantindran la seva titularitat pública.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- A la mort d'en Joan Taverner
- Antoni Llabrés (OCB): «O reaccionam o desapareixem com a poble: dissabte hem de sortir massivament al carrer»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.