El pacte agafa aire
Felip Jaume (PSOE) signa la dimissió com a regidor després d'un ple que acabà amb retrets. UM i Lloritans Independents continuaran governant
Inca09/05/09 0:00
El pacte pel qual Lloritans Independents i Unió Mallorquina governen l’Ajuntament de Lloret continuarà. L’exregidor del PSOE Felip Jaume va firmar ahir la seva dimissió com a edil després del ple que va tenir lloc ahir vespre. Jaume va renunciar a l’acta de regidor a instàncies de Miquel Àngel Coll, secretari d’organització de la Federació Socialista de Mallorca.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ai, Arnau, qui t'ha vist i qui te veu. Et ficares a UM per trobar feina per al teu fill, tal com ho havia fet l'anterior batle del PP. I els dos sempre havíeu estat de Lloritans Independents.