Els grans tenidors de les Balears tenen 461 habitatges buits
El Govern té constància de l'existència d'un total de 461 immobles a les Balears que serien propietat de grans tenidors i estarien buits actualment.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vientos de frondaJa em perdonaràs, però que hi hagi 461 habitatges buits (que es tengui constància) amb un munt de gent autòctona que no té accés a l'habitatge no és gens normal. Si no demanes una barbaritat i tries els llogaters, les possibilittas que et surti malament són mínimes.
Totalmente normal. Si tuviesen garantías de cobro mensual, no estarían vacíos. Un inquilino paga porque le da la gana; si se emperra en no hacerlo nadie lo manda a la calle en horas veinticinco, como debería ser. Puede estar años y años y si al final lo sacas y te encuentras con la vivienda arrasada, nadie, absolutamente nadie, le dice nada. Puede objetar que tiene los beidas "vulnerables" y la alfombra roja no le falta.