Entre el trivot i els dos davanters
El Reial Mallorca es juga dissabte contra el Getafe bona part de les opcions de salvació. El conjunt vermell està obligat a guanyar els madrilenys, l’empat ja no serveix, i davant d’aquesta situació Gregorio Manzano ha de decidir si manté el trivot que va alinear a València o si sacrifica un migcampista per posar un segon davanter i dotar l’atac palmesà de més pegada.
Després d’allò vist a Mestalla, on tot i la derrota el Mallorca va realitzar el que possiblement ha estat el millor matx de la temporada, pot semblar agosarat pensar a variar l’esquema, però el cert és que l’equip necessita sumar de tres en tres i enfront del Getafe no pot sortir a especular.
Des de l’arribada de Manzano a la banqueta vermella, el Mallorca intenta tractar la pilota amb més cura que en l’etapa de Joaquín Caparrós. Per això, a València jugaren Martí, Tissone i Pina en el centre del camp, tripleta que repetiria contra els madrilenys per la sanció per acumulació de targetes de Javi Márquez. Amb aquests tres homes dirigint el joc mallorquinista, es va veure un equip amb molta més presència en el camp rival i amb més sensació de perill.
No obstant això, el conjunt vermell només ha aconseguit marcar un gol en els tres darrers partits de Lliga, el de Pedro Geromel en l’empat de fa dues jornades contra l’Osasuna (1-1), un bagatge molt pobre per a un equip que aspira a salvar la categoria.
És per això que contra el Getafe a l’Iberostar Estadi Manzano es podria decidir per alinear un onze més ofensiu, renunciant a un migcampista i optant per dos davanters. Això suposaria que Gio, si no actua com a segona punta, s’hauria d’aferrar a una banda i deixar l’altra per a N’Sue o Pereira, o fins i tot Alfaro, qui la jornada passada recuperà la titularitat després de mesos d’ostracisme.•
També a Illes Balears
- La Conselleria d’Educació convocarà un concurs de mèrits per cobrir les places d’Assessor Tècnic Docent
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Així creixeran els barris de Palma amb la nova llei per urbanitzar sòl rústic
- Crida a assistir al plenari de l’Ajuntament de Palma del 31 de juliol per aturar la macrourbanització de totes les barriades de Palma
- Tots els horaris i itineraris (actualitzats) de les 58 marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza que es faran per tot Mallorca el vespre del dia 31 de juliol
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.