Sevilla, seu de la final
La Federació espanyola escollí la capital andalusa perquè fou l'única candidatura que complia el plec de condicions. València anuncià que recorreria la decisió
Sevilla ja acollí la final de la Davis de 2004, en què Espanya, amb Moyà i Nadal a l'equip, s'imposà als EUA | Foto: MARCELO DEL POZO
Sevilla va ser elegida per allotjar la final de la Copa Davis de tennis entre Espanya i Argentina, prevista entre el 2 i el 4 de desembre. Malgrat la decisió, la federació valenciana anuncià que recorreria la decisió, ja que considera que el canvi en el plec de condicions no s'ajusta a dret. Segons va informar la Reial Federació Espanyola de Tennis (RFET), va proposar aquesta ciutat andalusa a la Federació Internacional (ITF) després de descartar finalment la de València, opció que, inicialment, semblava la més forta per posar en marxa la final.
La Federació Espanyola de Tennis va explicar: "El projecte presentat i avalat per l'Ajuntament de Sevilla, i amb el vistiplau de la Federació Andalusa de Tennis, és l'únic que s'ha rebut a la seu de la Reial Federació Espanyola de Tennis complint amb els requisits establerts per a l'organització de l'esmentada final". "En ser l'únic projecte que compleix amb els esmentats requisits, la proposta de Sevilla ha estat elegida automàticament com a seu a suggerir a la ITF per a la disputa de la final", va concloure la RFET.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Per que serveix es Palma Arena? Ni ciclisme, ni basquet, ni tennis.