El Bribón domina i es llança cap al seu sisè títol
El vaixell espanyol va comandar la regata costanera, igual que el Rats On Fire, en RI-1, i el Movistar en RI-2. L'Argo es fa fort en el lideratge de la Melges 32
El Transpac52 Bribón (RCN Barcelona), comandat pel gallec Gonzalo Araújo (IRC-A), va arribar a l'equador de la XXX Copa del Rei dominant totalment en la seva classe, l'IRC-A, i, després de sumar un primer i un segon lloc en les dues mànegues disputades ahir, supera ja en onze punts el segon classificat, el Container alemany.
La jornada, marcada per l'embat suau d'uns 10 nusos (18 Km/h), va constar d'un recorregut costaner de 28,1 milles nàutiques (54 Km) per la badia de Palma, dividit en dues mànegues puntuables de 14,3 i 13,8 milles nàutiques per a les dues divisions IRC i RI.
En IRC-A, el Bribón va realitzar un recorregut impecable i fou el millor dels TP52, tant en temps real com en compensat, tot superant en tots dues mànegues el Gladiator, de Tony Langley, per 2:05 en la primera i per 6:35 en la segona. Aquest domini i un quart i cinquè llocs per al Container, de l'alemany Markus Wieser, fan que l'avantatge del vaixell espanyol sigui ja molt considerable i es llanci cap a la seva sisena Copa del Rei, un títol que no aconsegueix des de l'any 2000. En les divisions RI (Rating Internacional) s'accentuà el domini del Swan45 Rats on Fire (CN Arenys), patronejat pel canari Rayco Tabares, en el grup RI-1, i del GS37 Movistar (RCN Sanxenxo), de Pedro Campos, en RI-2, després que ambdues unitats imposassin la seva llei en el recorregut costaner.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.